torsdag 1 april 2010

Personligt rekord på milen!


Första 10 kilometrarna gick på 41:06. Den milen var lite fusk för jag började hemma hos mig som är en bit ovanför där jag nådde 10 km vilket var på Hammarbykajen. Av den anledningen körde jag en snabb kilometer till och då blev det enlight High Score istället en rekordmil på 41:03 mellan 850 m och 10850 m. Och det är en mil när jag börjar och slutar på samma nivå, känns bra! Plågade mig själv ganska mycket idag. Medan jag gjorde det tänkte jag "vad är det som är plågsamt med det här egentligen?". Då kanske jag helt enkelt ska plåga mig mer nästa gång om jag tänker så...

Totalt:

12,5km/4:23
191/172

Är det inte lite konstigt att maxpulsen blev lägre nu än när jag sprang 4x4 min i lördags?

1 kommentar:

  1. Jag sprang förbi Skanstull 17:05 idag, och du sprang förbi där 16:52 ungefär enligt mina beräkningar. Om du inte var så jävla snabb skulle vi ha mötts. Stort grattis till rekodet!

    SvaraRadera