fredag 9 april 2010

Gick på en nit


Tillbaka efter att faktiskt ha haft feber och varit hemma från jobbet i 3 dagar. När jag kom tillbaka frågade kollegorna triumferande om jag hade sprungigt mig sjuk. Hmmm, okej, de hade väl rätt då. Den där febern som jag inte trodde var feber blev det tillslut. Jag tycker inte man ska lyssna på kroppen för mycket, för ganska mycket är påhitt, men nu var det väl allvar då. Hur skulle jag kunna veta det?

Bra löpväder med lite skönt dugg och mycket fågelsång. Körde en ganska lugn Årstaviken medsols. Kör väldigt sällan den motsols.

8km/4:40
179/161

Den där skruven på bilden satte sig alltså bra i sulan. Jag tror att jag började med mina nuvarande skor precis samtidigt som jag började rapportera i SportTracks. Det innebär att de har gjort 1346 km. Det vore taskigt att inte låta dem vara med på maran, men sen får det bli ett par nya. Fortsätter med Pegasus, billiga och bra. Kan få ett par Nike Pegasus mycket billigt på http://www.wiggle.co.uk/.

1 kommentar:

  1. Precis, för det mesta känns det som att man håller på att bli lite sjuk. Om inte, så har man nog vilat för mycket.

    SvaraRadera