måndag 26 april 2010

Hello


8km/4:09
194/172

Tänkte börja köra en ganska lugn runda runt Årstaviken. Antalet löpare som var ute gjorde dock mig så taggad att jag tog i ganska mycket så det blev ganska snabbt och ganska hög puls. Får mig att se fram emot sommarens milträning!

Funderade på om det inte är lite konstigt att det inte finns någon enda vilovecka eller dylikt inlagt i marathon-programmet för oss som är amatörer, tror det kan göra susen fysiskt och mentalt. Tänk er en söndag i Sofo då och då...

Dagens låt: Oasis - Hello. (Gary Glitter).

4 kommentarer:

  1. Ganska snabbt, ser också fram emot milträning ganska mycket!

    SvaraRadera
  2. Skippar du trappan vid Liljeholmsbron nu för att få bättre tid?

    SvaraRadera
  3. Ja, det är sant att jag rationaliserade bort trappan för bättre tid. :)

    Men jag tar trappan för det mesta.

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera