söndag 25 april 2010

Strosat i Sofo (Uppehåll, snart comeback)


Ingen löpning sen 18:e april! Har varit förkyld och misstänkte även att jag var övertränad ett tag. Så jag slog två flugor i en smäll alltså? Sen vet jag inte exakt vad övertränad betyder. Efter att ha googlat på det verkar det vara att likställa med svår fysisk och psykisk sjukdom och så är självklart inte fallet, jag var ju bara lite extra trött i vaderna. Blir nog comeback imorgon!

5km/12:34
70/130

Maxpulsen var när jag upptäckte att det som vanligt på söndagar bara är 2 vagnar på t-banan.

Dagens SportTracks-tips. För att få en noll-stapel för en vecka i en rapport måste man lägga in en dummy-aktivitet. Annars ser man inte att man har haft en noll-vecka!

1 kommentar:

  1. Om du hade haft med din Garmin när du strosade hade du ju inte behövt nån dummy-aktivitet!
    Hade velat se var du hängde.

    SvaraRadera