tisdag 27 april 2010

Alexis fick lida


Körde också 10x400 meter, fast på Zinken. Alexis var med vilket förstärkte min känsla av att formen är fortsatt god. Hade bestämt mig för att spring tekniskt som det så fint heter. Tekniskt = inte ta i så jävla mycket. Det gick utmärkt och jag slapp kraftig syra fram till sista intervallen. Alexis fick lida pin mest hela tiden, även fast jag är lite imponerad av hans vilja att inte ge sig. Hursomhelst så är det trevligt att ibland få vara den pigge :)

cmd + c från Kalle:

Sa jag igår att jag ser fram emot milträningen? (jag också, som fan faktiskt)

2x5x400m med 1 minuts vila. 2 min serie.
Snabbast: 1:18 (3:11 )
Långsammast: 1:26 (3:37)

Totalt:
7,68 km/6:05
195/163

3 kommentarer:

  1. Så, vad hade ni för snitt på era intervaller, man vill ju veta vem som är snabbast.

    SvaraRadera
  2. Mina ser du i listan, sprang på 1:24-25 i princip hela tiden förutom sista. Tekniskt!
    Kalle var snabbare för han hade joggvila och sprang i Årstaviken. Jag hade ståvila på Zinken ;)

    SvaraRadera
  3. Tjaba, bra intervaller! Det kommer bli många bra midnattsloppettider! :)

    Joggvilan övergick så sakteliga till gåvila. Orkar inte räkna ut snittet, synd att man inte kan markera rader och få summering i ST. Nu blir man ju tvungen att själv ta bort upp- och nedvarvning...

    Låter ju genialt att springa tekniskt. Just att det går ut på att man tar i mindre är bra. :)

    SvaraRadera