lördag 3 april 2010

PB halvmaraton



21km/6:00
181/164

Om mina ben fick bestämma skulle jag nog inte springa alls. Tror att jag håller på att få löparknä. Har blivit ordinerad att träna mina lår statiskt. Ska hjälpa att smörja in med zon före också.

Var ute och sprang i den härliga solen. Mycket hög ratio på vänliga nickar av mötande, fick till och med ett glatt hejarop från några gubbar som nog satt och söp i solen. Gissa platsen vetja... Man känner inte igen sig på kartan precis.

Kolla in mina etapper också. Idag började jag på 6:30, ökade 5 sek per kilometer till jag kom till 5:30 (var det tänkt), för att sedan öka med 5 sek varje kilometer. Man ser tydligt var pulsen pikar.

1 kommentar:

  1. Bra där! Jag gissar att det är nånstans i närheten av familjen Mårdéns ägor?

    SvaraRadera