lördag 1 maj 2010

Kort långpass


Eller långt kortpass?

Flöt på väldigt bra idag ända tills magen började kännas mycket obehaglig. Fick sakta ner de sista 3 km för att fokusera på att det inte skulle bli någon göteborgsvarvetdisaster. Men det är väl också någon form av träning? Dålig uppladdning, har ätit en jävla massa korv med bröd idag och druckit lite öl, varit på fotboll, då gör man sånt. För övrigt varit matförgiftad i veckan (det är sant!), 2 dagars lidande där jag blivit totalt dränerad och haft feber. Och under dessa två dagar har jag ändå utfört en massa tunga ärenden, hårda bud! Mitt eget fel som inte kollar bäst före-datumet på frukostskinkan...

74 kg efter avklarat pass. Bra att jag blev påmind om resorb av David, gör susen. Immodium kanske man också skulle ha med sig när man är ute på långpass, korta som långa...

16,5km/4:38
181/161

4 kommentarer:

  1. Tar alltid med mig papper på långpassen...
    Ska pröva att dricka Resorb blandat med sportdryck på 34 kilometarn nästa helg. Känns det bra får man be Ingrid och Erik om extra en specialdepå på maran ;)

    SvaraRadera
  2. Smart plan med lite privata langare längs banan! :)

    SvaraRadera
  3. Kul inlägg! På Davids begäran kollade jag in lite bilder på bajslöparen, sjukt! Samma höll på att hända mig när jag sprAng i Årsta senast, men jag offrade tiden och tog en paus.
    Vi har iaf liknande BMI nu, knappt 22, för du är väl 1,84?

    SvaraRadera
  4. Ja, jag är nog 183 eller 184.

    SvaraRadera