måndag 3 maj 2010

Nya skor!

Det var väl genomblödning på schemat idag? Coolt ord tycker jag. Årstafältet var trevligt idag. Rugbyträning, golfträning, fallskärmsträning. Fallskärmsträning på mark verkar väl så där tycker jag. Lite väl långt från den extas som jag kan tänka mig att man upplever när man gör det på riktigt. Tur att man håller på med en sport där ständig extas råder.

6km/4:55
164/143

Skorna kom alltså idag! Bra, då kan jag inte inbilla mig att det går tungt för att skorna är slutkörda!

3 kommentarer:

  1. Postar dubbelt för säkerhetsskull. Är du sugen på lite backe vid Eriksdalsskolan imorgon?

    Idag:
    6km/5:02
    175/161

    Skall vara schemat trogen framtill det smäller nu. Med reservation med att stryka tråkiga 10K-lunkar.

    SvaraRadera
  2. Hade faktiskt också tänkt följa schemat ganska slaviskt de sista veckorna. Ok, hakar på backe imorgon!

    SvaraRadera
  3. Nu förstod jag inte mycket. Fallskärm, genomblödning?
    Föreslår backlöpning 19 vid Eriksdal!

    SvaraRadera