söndag 2 maj 2010

Månadsrapport




April bjöd på 120 km fördelat på 13 pass. Det är mer än i mars men i ett lägre tempo, bland annat eftersom jag kört en del med sällskap. Det roligaste är att jag slipat min tid på 1500 meter rejält, och håller numer ett bättre tempo på sträckan än Kalle gör på milen. Har också blivit en hel del fotboll i april vilket inte syns i sporttracks, men det har varit bra intervallträning. April var också månaden då jag började känna av löparknä till och från. För att hålla mig fräsch kommer jag nog köra en hel del löparbana i maj. Jag brukar träna på fredagar, men i förrgår var det ju valborg, så det blev KIR istället. Nu lär det dock inte bli nåt supande fram till 5 juni!

1 kommentar:

  1. Stadig förbättring ser jag! Börjar bli svårt med färgerna nu i diagrammet, känner mig ganska färgblind när jag ser det... ;)

    SvaraRadera