lördag 22 maj 2010

Mean Machines




4km/6:26
190/170

Inspirerad av er andra gav jag mig ut på en tänkt 12*300 i eftermiddag. Tyvärr tog batteriet slut, igen, mitt i elfte etappen. Klantigt, klantigt. Jag som tänkte på mitt pulsrekord på pränt. Tänkte givetvis köra på Zinken, men där var löparbanorna avspärrade eftersom Mean Machines hade match. Fick bli tanto, årstaviken, långholmen istället. Känner att formen börjar komma. I morgon blir det kanske hårdaste passet inför marathon, då jag planerar att slå personligt rekord på halvmaran (nuvarande är 6:00).

2 kommentarer:

  1. Ser bra ut! Imorgon är nog sista gången det får vara hårt. Blir det 4 timmars eller ska du pröva lyckan hos 3:45? :) Det är långpass med fartökning efter 90 minuter imorgon.

    SvaraRadera
  2. 3:45 är nog vad som krävs för att hålla sub-6-pejs. Finns givetvis en risk att det blir för hårt, men det ska mycket till för att jag ska kliva av.

    SvaraRadera