söndag 2 maj 2010

Testpass 3



Körde testpass 2 för precis 3 månader sen. Upptäckte till min glädje att det gick snabbare den här gången än då. Annars var jag mest förbannad idag på grund av den vidriga motvinden. Bara 17 timmars vila från gårdagens runda.

Gjorde en fin excel-kalkyl med jämförelse med förra testpasset.

8,5km/4:46
185/158

Och så lite tekniknytt: Sedan Garmin kom med en uppdatering av ANT-agenten har den funkat helt felfritt!

Och lite om skor: Kanske ska avråda från att handla på wiggle.co.uk. Ordern processades 17 april, borde de inte ha hunnit hit!? Askmoln!? Tailorstore.se har iaf mailat och sagt att det kanske tar ett år extra pga askan, men wiggle har inte sagt nåt. Varning, varning.

4 kommentarer:

  1. Och jag har inte fått min economist! Om du inte får nån skjorta kan du ge presentkortet till mig när jag fyller 25!
    Jag o dAvid körde också treminuters idag, rapport lär komma.

    SvaraRadera
  2. Ligg på Wiggle lite, ligger säkert en jävla massa packade paket och köar för leveranser.

    Jävligt fin förbättring! Jag körde ett testpass 23 mars också, men du var kanske bortrest då?
    Du måste börja springa snabbast på de sista för att klassa som fullskalig löparnörd:)

    SvaraRadera
  3. Ja, jag hoppade nog ett testpass under semestern. Sista intervallen var det uppför Johanneshovsvägen, annars hade den kanske blivit snabbast. :)

    Magnus, men jag har ju exmerat presentkortet, satt och mätt en annan skjorta, ett jäkla jobb.

    SvaraRadera
  4. Det är ju förstås sant! Ser förövrigt att min sista inte heller var snabbast...

    SvaraRadera