torsdag 14 januari 2010

Bra vinter


Idag skulle jag ha velat spara vintern som "my winter", den var perfekt. Jag skulle köpa broddar för andra gången idag. Nu har jag försökt på 3 ställen. Löpboom alltså. Såg mina "medlöpare" med andra ögon idag. Det enda jag såg var deras broddar. Jag har alltså inte fått tag på några broddar. Skulle idag springa 5 snabba kilometer och höll 4:30. Sen stretchade jag i 7 minuter och 49 sekunder. Det är väldigt tråkigt. Ett nödvändigt ont men jag tvivlar på om det ens är nödvändigt. Man bara tror det för att det är så tråkigt.

3 kommentarer:

  1. Hur mycket fart får man med broddar då, eller är det bara en säkerhetsgrej?

    SvaraRadera
  2. Just nu skulle det kanske inte ens ge så mkt, men det vore kul att prova. Jagar kanske vidare. Men det är väl mest om det slaskar till sig lite och sen fryser som det verkligen kan vara bra att ha.

    SvaraRadera
  3. Tror som Kalle säger att broddar mest är bra på is och hårt packad snö. Återkommer när jag testat utan.

    SvaraRadera