torsdag 4 mars 2010

Utveckling i februari




Tack vare en helt snöfri helg i slutet av februari kunde jag slipa ner mina årsbästa på 5000m och 10000m rejält. En bit kvar till formen i augusti då jag sprang milen i 5:13 tempo, men jag tycker att jag borde komma dit innan april är över. Rekorden på 1500, 800 och 400 är satta i kvarteret linjalen - Skanstull, medan rekorden på 200 och 100 är satta i Årsatviken.

Lite hårt att min 400-fart = Kalles 10000-fart.

Nu när David har Sporttracks ser jag fram emot en omfattande highscore.

3 kommentarer:

  1. Jag är besviken på HighScore pluggen (om jag inte missat något). Man borde självklart kunna ställa period (tex år 2009) och få ett highscore baserat på alla löp, dvs bästa sträckor ur hela urvalet. Dåligt!!!
    Ska skicka upp något inom snar framtid :)

    SvaraRadera
  2. Det går faktiskt, men är lite svårare.

    SvaraRadera
  3. Ahh, nu hittade jag det. Ganska logiskt egentligen =)

    SvaraRadera