söndag 28 mars 2010

Garmin Lost Files

Fattar inte hur det gick till men överföringen sket sig och .tcx-filen försvann från klockan men kom inte fram till datorn. Antar att den fortfarande är i luften. :(
Skulle egentligen vara jävligt lack, men jag är för utpumpad.

Nu känns det som jag är mytoman när jag inte har någon karta som bevis. Förvånade nämligen mig själv idag och gick ut och körde 30 km. Och jag höll 4:54! Maxpulsen var nog 180 och medel kanske 160. Jag höll 4:59 de första 22 km. Sen började jag få lite av en kick och ökade de sista åtta. Var rent utav euforisk där ett tag. Hade på samma låt på repeat de sista 8. Nån med Pole Folder.

Har ritat rundan lite snabbt på Gmaps Pedomter:

2 kommentarer:

  1. Pole Folder alltså... 3:30 känns rätt överkomligt nu va?

    SvaraRadera
  2. Ja, måste våga säga att det känns överkomligt. Bara det inte blir nån 30 grader eller nåt sånt 5:e juni.

    SvaraRadera