lördag 20 mars 2010

25 km fristylning


25 km/5:18
Max-/medelpuls - 169/179

Anammar Magnus standardiserade angivelsemetod så det blir någon jävla ordning på siffrorna!
Försökte ta mig från Björkhagen över till Ältavägen men fick vända ganska snabbt då det var extremt slaskigt. Den lilla missen gjorde att jag nådde 25 km ca 30 meter från starten. Det är en liten seger i sig, om man som jag, ägnar andra halvan av långpass åt att fundera ut en väg hem som ska matcha totalsträckan så exakt som möjligt.

2 kommentarer:

  1. Om man nu ska tjafsa om presentation tycker jag att du ska ta bort etappdistans (den är ju nästan alltid 1 km) och även ändra tempoförändring mot föregående, till tempoförändring mot medel.

    SvaraRadera
  2. Nja, var inte meningen att tjafsa, ville mest att alla skulle rapportera exakt likadant :) Tempoförändringen ska jag ändra, direkt! Men etappdistansen är vill man nog ha vid intervaller?

    SvaraRadera