söndag 14 mars 2010

Också i fas!

Inspirerad av Magnus fina runda drog jag till minnes av det var bra att springa på Sockenvägen och Årsta. Tror Kalle skrivit om det tidigare. Tanken var att hitta isfria vägar och det gick sådär. Ramlade faktiskt redan på Brännkyrkagatan, ungefär i höjd med Hornsgatans puckel vilket var första gången jag vurpat på när jag sprungit. Annars var det grymt väder och förutom vissa skuggiga isavsnitt var det barmark. Målet var 22 km i 5:10 fart och det gick utmärkt, mycket nöjd med dagens insats.

2 kommentarer:

  1. Bravo!

    Jag har varit sugen på att springa vidare rakt fram efter Liljeholmsbron, men jag har inte vågat för att jag varit rädd att fastna på motorvägen eller nåt.

    SvaraRadera
  2. Du kan springa Västberga Allé hela vägen och sedan hamna vid Stockholmsmässan.

    SvaraRadera