onsdag 25 maj 2011

Sista passet


Koncentrationen på jobbet är på topp så här sista eftermiddagen innan semester. Så varför inte en liten paus och skriva lite om sista passet. 4km bilfärd (kanske hälften fågelvägen) från kontoret ligger den här fina idrottsplatsen, i grannkommunen Valbonne. En massa tennisplaner finns det också, där jag tror att man kan spela gratis, men jag är inte säker. Det brukar också alltid vara någon som tränar att gå på lina, uppspänd mellan träden. Det brukar vara lite rastafaristil på dem, bra balans har de.

Idag var det meningen att jag skulle springa 10km på precis 50min och så blev det också. Pulsen blev 148 i snitt.

2 kommentarer:

  1. Bra fart på dig, springer varje dag.
    Själv kör jag supervila sedan sista passet i söndags.

    SvaraRadera
  2. Ja, tror det är bra att du vilar efter ditt halvmarathon/tjurrus... :)

    SvaraRadera