lördag 24 juli 2010

Lutning -0,6%


5km/4:39 + 2km värmning
185/173

Var inte sugen på att springa idag. Har varit lite sjuk och haft ont i höften på grund av mina larviga sommarskor. Dessutom har armbandet till min Garmin gått sönder. Nån som minns om det medföljer ett extra spänne när man köper Garmin?

Hade iallafall bestämt mig för ett försök till tempopass, nu 5 km. Satte målet att springa minst på 4:44 vilket är Petra Månströms personbästa. Gick bra, kände till och med en liten "Runners High" efter 3 km. Notera dock fusket med fallhöjden på första kilometern.

3 kommentarer:

  1. Bra - Marathon under 4 nästa gång!
    Det följer med ett kort och ett långt spänne till klockan, kollade precis.

    SvaraRadera
  2. Hurra, jag kom hem och hittade extraspännet. Nu återstår bara frågan hur jag ska få loss det gamla spännet.

    SvaraRadera
  3. Sådärja, lyckades få på tjockisspännet.

    SvaraRadera