fredag 23 juli 2010

Baseball


Efter en siesta modell längre satte jag på pulsbältet som visade 44. Tyckte det var lågt. Hade drömt ganska lugna drömmar. Funderade ut ett lagom vidrigt pass, kom fram till att 15 x 200m skulle passa bra. 50 sek vila.

Svårt att inte börja tänka på en massa fantastiska amerikanska idrottsfilmer när man springer omkring fritt på två rugbyplaner. Idag blev det lite huller om buller, se mina spår på bilden... Tänkte bland annat på filmen Rudy. Kanske borde ses om, nja... Sen spårade jag ur och började tänka på baseball-filmer, den där Bull Durham är ju inte så tokig, finns det inte nån som heter Field of Dreams också med Costner?

Snabbaste 200m gick på 31 sek och långsammaste på 40 sek vilket är på gränsen till att ha vilat, fusk alltså... Snittfart 2:52 på 3km.

Firar för övrigt fredagen med 33 cl lättöl av märket Finkbräu från Lidl. Det namnet är ironi va? Visste jag inte att det var öl skulle jag tro att det var mineralvatten, så det rekommenderas.

8km/5:06
180/151

2 kommentarer:

  1. Ser ut som att Snurre Sprätt varit framme. Om jag vågade skulle jag ha GPS nästa gång jag spelade fotboll.

    SvaraRadera
  2. Jag gillar för övrigt "Remember the Titans", amerikansk fotboll.

    SvaraRadera