torsdag 10 juni 2010

Post-mara


Inspirerad av Magnus bestämde jag mig att det var dags för första passet post-mara. Förvånandsvärt seg i benen. Jävligt seg. Imponerad av att Magnus kunde köra så hårt, kan vara hans ringa ålder som gör att han återhämtar sig snabbare. Nu har jag iallafall stretchat för första gången efter maran, kanske kan hjälpa lite.

Lägger också upp en bild från marathon där jag ser glad ut. Okej, jag var mycket medveten om att jag blev fotad här, så jag drog till med ett amerikanskt leende, men fotografen var inte riktigt med på noterna och knäppte av när jag blinkade.

8km/5:41
167/147

2 kommentarer:

  1. 5 vilodagar e ju ganska lång vilotid. Moget av dig att köra så kort och långsamt! Precis som Szalkai förordar.

    SvaraRadera
  2. Pallade inte köra varken snabbare eller längre. Mycket seg återhämtning.

    SvaraRadera