tisdag 8 juni 2010

Okejra, samma!



Noterar att alla mina highscores är gamla och de flesta bör kunna putsas relativt enkelt. Milstiden är fel pga Polarimport, ska vara 44:36 och maran är också fel eftersom min klocka visade 43,3 km... Kolla 15 km från Marathon, mot 20 km träning. 2 sekunders diff och 10-slag lägre, what the fuck happened?!!

Irritationen över maran bör helt klart räcka som motivator för åtta veckors hårdkörning framtill Midnattsloppet.

26 veckor
96 pass
3,69 pass/vecka (hade två Thaiveckor som var sådär)
43,84 km/vecka

1140 km/5:20 (jag skulle lagt mig på 5:10 fart på maran!!!)
197/169

2 kommentarer:

  1. Distinkt skillnad mellan dina 15 på Maran och 20 på träning, säker på att du inte var sjuk?

    SvaraRadera
  2. nja, jag har känt mig ganska frisk, men de tre passen före loppet var alla ganska dåliga med hög puls och låg fart. Kanske tagit det för lugnt innan så formen försvann, eller haft taskiga nerver helt enkelt.

    SvaraRadera