söndag 21 februari 2010

Volymrekord


Utsikt från Västerbron, min favoritpassage.

21,0975 km/6:34
Max-/medelpuls - 177/161

Jag har sprungit 59 km denna vecka, det är volymrekord för mig, förra långpasset blev försenat till måndagen.

Idag kollade jag reprisen på herrarnas jaktstart. Gick sedan ned till Friskis Hornstull för att köra löpband, vilket inte gick eftersom de är det enda Svettis utan löpband. Tur det! Två timmar på löpband, vad tänkte jag på?

Löpningar dagar som dessa är riktigt fina. Lite solsken, avundsjuka hundar som biter efter en och snöpulsande genom en halvmeter lössnö, härligt!

2 kommentarer:

  1. Bra volym där! Avundsjuka hundar, haha!

    SvaraRadera
  2. Cool bild och fin volym! Har skrivkramp så jag återkommer med en sammanfattande uppdatering sinom tid.

    SvaraRadera