tisdag 2 februari 2010

Sjunde veckan


10 km/7:14
Max-/medelpuls - 187/154

Fartlek - slog årsbästa på 100m, nästan Gebrselassiefart.

Min kompis Oskar har sagt till mig att man måste träna i 7 veckor för att verkligen komma in i rytmen, och för att det liksom ska räknas så att man kan berätta för folk att man springer 3 gånger i veckan. Snart är sjunde veckan avklarad.

Det har förvisso varit lite segt ibland, särskilt nu på sistone när det kommit mer snö. Men på sista tiden har mina Sony Earclips gjort löpningen till ett rent nöje. Är inne på slutet av "Snabba Cash". Börjar bli rätt orolig att JW ska gå och bli skjuten av en jugge snart...

3 kommentarer:

  1. Jädra produktplacerare! Jag tror att det kan bli lite för behagligt att springa omkring med ljudbok, det kan väl inte riktigt funka att läsa (lyssna på) en bok och plåga sig själv samtidigt? ;)

    SvaraRadera
  2. Snabba Cash är ju ganska intensiv bitvis. Som till exempel när Jorge springer från polisen och hoppar från Västerbron - mitt favoritavsnitt.

    SvaraRadera
  3. Du är redo för Ellroy Magnus, bara säga till när du vill låna!

    SvaraRadera