lördag 13 februari 2010

Online

Jag är online igen. Bredbandsbolaget var oskyldiga. Det var fiberindragarna som pajade bbbs sladdar.

Här kommer mina highscore so far från och med marathonträningens startdatum som jag anser vara 7:e december 2009. Kör långpass imorgon så jag kanske blir tvungen att uppdatera highscore då. Jag tog bort 100m och 2oom från tabellen för de var inte trovärdiga, om jag inte nån gång sprungit 100m på 10 sek.

Står i programmet att man inte ska få mjölksyra. Det får jag alltid när jag kör 8k-pass. Åtminstone på två ställen om jag springer Årstaviken: Liljeholmsbron och sista backarna upp hem. Varför ska man inte få det på den distansen?

Nu är det The Wire säsong 4 som gäller.

2 kommentarer:

  1. Tror budskapet är mer "du ska inte springa med mjölksyra..." mest för att det inte är hållbart. Alltså om man är novis och inte vet bättre än att hålla ett för högt tempo så man inte klarar distansen. Backar kan det inte gälla.

    Grymma high-scores! Tycker jag sett 5 km och 8 km redovisas snabbare än i listningen, varför det?

    SvaraRadera
  2. Man får ta lite rensning på de korta HighScore-distanserna. Det är kul att se hur snabb man är även på korta distanser.

    Du får läsa SVD-bloggen mer, hon tycker nämligen att Szalkai är för snäll och har för många tama mellanpass.

    SvaraRadera