tisdag 2 februari 2010

Testpass 2


Körde 3:30-programmets andra "testpass" idag. Blev ungefär samma resultat som förra gången. Körde 5 x 800m med joggvila 60 sek. Första gången blev det 4:04 fart totalt på de aktiva "varven", den här gången 4:03. Skulle vilja ha haft lite mer förbättring. Om man kollar på jämförelsediagrammet ser det ut som att jag vilade lite mer mellan "varven" den första gången. Andra bortförklaringar skulle kunna vara ganska kraftigt supande i lördags samt att jag vaccinerat mig idag, och att jag förmodligen är ganska övervaccinerad mot olika djungelsjukdommar och så vidare. Men faktum var att jag sprang en jobbigare sträcka första gången och bla bla bla...

1 kommentar:

  1. Men Szalkai har ju sagt att man ska ta det lugnt i BÖRJAN, och sedan öka. Men en annan bortförklaring kan ju vara all snömodd i Hammarbyhamnen...

    SvaraRadera