måndag 8 februari 2010

Offline

Efterom jag inte har internet hemma kan jag tyvärr inte lägga upp min fina runda från i lördags. Körde 21 km i Söderort. Årsta - Årstafältet - Östbergahöjden - Örby - Svedmyra - Enskede - Kärrtorp - Björkhagen - Hellas (nästan) - Sickla - Hammarby - Hemma. Höll lite snabbaren än 5:30. Ner mot 5:20 om jag inte minns fel, hoppas det.

Förra veckan blev det 59 km totalt. Så jag körde ganska programenligt. Körde en 5km på plant underlag i Årsta på 20:40 för att se hur jag ligger till inför en mil någon gång. Den här veckan är ju nästan en vilovecka enligt programmet så då ska jag nog passa på att köra lite extra eftersom jag blir tvungen att vila snart.

2 kommentarer:

  1. Släng upp en karta nån gång för det vore kul att se vilka spår det är som gäller där borta!

    SvaraRadera
  2. Jag fixar det när bolaget fixar mitt bredband! :)

    SvaraRadera