måndag 15 februari 2010

Härliga platta Årstafältet

Har alltid tyckt att Årstafältet är en totalt meningslös plats och det tycker jag nog fortfarande. Men den (platsen) är användbar om man vill springa plant. Var inte sugen på att springa idag, fick muta mig själv med godis vilket funkade bra, Ahlgrens bilar, salta katten (påsmodellen) och Schweizer nöt.

Nu fick jag highscore på 8k med 4:25 / min. Sprang totalt 8,6 km för att vara på den säkra sidan. Bra mycket bekvämare 8k än Årstaviken, börjar bli lite tidsfixerad.

2 kommentarer:

  1. När Zinken öppnar lär du väl springa 20 varv där för att få en bättre tid.

    De ska bygga om Årstafältet, vet inte om det blir mindre meningslöst för det iofs.

    http://www.yimby.se/viewphoto/193/23.html

    SvaraRadera
  2. Jag tog mig in på Enskede IP för några veckor sen i tron att det skulle springa omkring en massa friidrottare där, men det var ju såklart 1 meter snö överallt. Men när det är smält/plogat blir det nog lite banlöpning! :)

    Haha, Årstafältet blir Stockholms Manhattan ju!

    SvaraRadera