måndag 17 oktober 2011

Sergei Bubka



30km/7:13
179/169

Jag vill inte ens veta vad den officiella tiden blev. Jag kom 7 minuter försent till starten så det blev väl 3:47. Lyssnar en del på Filip och Fredrik nu när jag fått nya hörlurar till min iphone. Senast pratade om Sergei Bubka, och om hur han portionerade ut sina världsrekord för att göra så många som möjligt.

Slår mig att jag har goda förutsättningar att portionera ut personbästa. Kommer sannolikt göra PB i Marathon nästa år, och PB i Lidingöloppet kommer hellet inte vara något problem.

Kan säga att Lidingöloppet var riktigt mysigt! Den som vill göra en bra tid bör vara seedad, för på många ställen kan man bara springa 2 och 2. Gillade väldigt mycket den vackra naturen och eldsjälar som hade egna vattenkontroller längst banan. Mest barn som återanvände muggar folk slängde på marken.

1 kommentar:

  1. Jag har tänkt på det där med att slå rekord med lite åt gången för att kunna göra det många gånger. Tror jag skulle kunna slå mitt milrekord nästa gång jag försöker. Men kan kanske också bör passa på att få en riktigt bra tid om man är i form. Annars kanske man ångrar sig? Ett dilemma. Nu är det ju inte så mycket pengar inblandade...

    SvaraRadera