söndag 13 maj 2012

Run

20km/5:35
185/170

Nu börjar det bli dags att plocka fram årets motivationslåtar. Denna låt lyssnade jag ganska mycket på förra året. Plockade gärna fram den sista kilometern. Erkänner att den ur objektiv synvinkel kan anses vara kass, men jag gillar den.

Nu har jag korat årets låt. Ingen springtema i tilen. Men ändå bra uptempo. Träningen går för övrigt rätt kasst. Jobbar i veckorna och är sjuk på helgerna. Lätt panik nu med 3 veckor kvar.

Här kommer årets låt. Visualiserar hur jag springer på Strandvägen efter 36 kilometer, medveten om att jag krossar mitt personbästa, och de spelar Darin i högtalarna.

1 kommentar:

  1. Du är inte sjuk när du jobbar alltså? Likabra att du jobbar jämt då så slipper du vara sjuk. :)

    Men bon courage med det där dåra.

    SvaraRadera