lördag 26 maj 2012

Min andra femtonhundring

Tror jag kom 7:a i dagens 1500m-lopp. Tror bara det var sju med i loppet. Sprang för snabbt i början på grund av för snabba medlöpare. Det gav mig åtminstone ett High Score på 1000m, 2:54. Men det är ju lite trams. Sluttiden blev någon sekund långsammare än förra gången, 4:39 tror jag. Vore kul att komma upp i marathonvärldsrekordfart på den här distansen. Dessutom är det ett fint ord. Men efter lite mellanstadiematte tror jag mig ha kommit fram till att det inneär 4:23! Det kommer jag nog aldrig känna för att träna mig till. Gillade nummerlappen.


2 kommentarer:

  1. Snygg för att vara fransk, troligen tur. Är det inte nervöst att springa på bana, tänk om man har en dålig dag och blir varvad?

    SvaraRadera
  2. Om man blir varvad på 1500m är det bara att buga och bocka för överheten!

    SvaraRadera