onsdag 2 maj 2012

Performance Prediction 4:07

11km/5:18
196/166

Nu har Marathonhetsen börjat. Det innebär att jag har börjat hetsa mig själv. Innebär att jag frågar vänner och kollegor om de ska kolla på Marathon, och har bestämt mig att träna på alla lediga dagar kommande veckor.
Den här gången sprang jag med Albin igen. Han har börjat med pingis igen. Min gamla klubb, Enskede boll och pingissällskap, har blivit Hammarby Pingis. Där spelar han. Jag blir själv sugen. Tänk om jag fortfarande är lika duktig... som jag var när jag var 12 år.

Problemet med pingis är att det är så svårt att få puls. Då bättre att springa samma gamla runda som man sprungit så många gånger förut.


1 kommentar:

  1. Klart som fan att du ska börja gå på pingpong. Bajen Fans Pingis! Det är infört! Bengaler! Äkta!

    SvaraRadera