torsdag 21 april 2011

Tillbaka

Ja nu blev det äntligen dags. Varför dröjde det så länge? Tänkte redan i måndags att jag skulle sätta igång igen men jag var helt enkelt trött som ett as och så fortsatte det så ända tills igår men då hade bilbatteriet tagit slut samma morgon så jag fick hjälp att starta bilen med kablar och sen var det bäst att köra ett tag så batterierna laddades upp så det blev lite raggaråkning i Grasse-krokarna bland annat och när jag kom hem var jag så trött av mitt turnerande. Men idag blev det alltså av. Ett lätt varv runt kappen på...äh kan väl ta det i vanlig sifferform:

10km / 5:07
168 / 153

Fördelen med detta 10 dagar långa uppehåll är nog att jag nu känner mig jäkligt taggad att träna hårt i 4 veckor för att sen varva ner inför 28:e maj. Så nu blir det nog som Magnus föreslog att jag tränar för mycket i stället för lagom så får det gå som det går. :) På lördag exakt 5 veckor kvar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar