torsdag 28 april 2011

Långa intervaller


Idag blev det dags för en gammal hederlig SportTracks-skärmdump igen.

Bestämde mig när jag kommit hem från jobbet att jag skulle köra ett pass från klubbtränarens marathonprogram. Tänkte inte riktigt på vad det innebar. 3 x 15 minuter. Tänkte att det väl var ungefär 3 x 3km men nu var ju tanken att köra på lite. Hann bli två varv runt den vanliga udden. Nöjd med farten jag höll idag efter att ha kört nonstop sen förra torsdagen. Alltså ingen vilodag. Nästa vecka ska nog bli lite mer normal, jämfört med senaste veckan som har varit lite hårdare än vanligt.

Så här blev de tre kvartarna:
3,70km / 4:04
3,71km / 4:03
3,74km / 4:00

Totalt blev det:
20,7km / 4:42 / 1:37:06
177 / 156

Magnus: Jag tycker du ska köra det här passet också! Vad sägs om på tisdag? :)

2 kommentarer:

  1. Ja, låter som riktig kräkaktivitet som man kan köra före jobbet.

    SvaraRadera
  2. Före jobbet!? Då blir jag impad! Då även för frukost för att undvika kräktendenser kanske.

    SvaraRadera