söndag 20 mars 2011

Samma varv som vanligt

Blev konstig efter motvindslöpningen så det här var första passet sedan dess.

Så här lugnt var det på Cap d'Antibes. Havet lutade inte, det är jag som är en usel fotograf. (Från balkongen, springer för sällan med kamera.) Körde två varv och ökade det andra. Har tänkt att jag ska haka på klubben på helgerna men har inte blivit av så ofta för det tar emot lite att åka iväg med bil för att springa någonstans. Böket! Har jag redan sagt att jag ändå saknar Årsta lite?

Efter den här fadäsen trodde jag inte det skulle gå att föra över några löpdata mer, men det gick tydligen prima.

21km / 4:39 / 1:37:30 (OBS, redigerat efter inrådan av Magnus)
181 / 165

P.S. Tror jag från och med nu ska lägga in totaltiden som ovan, ok Magnus?

2 kommentarer:

  1. Det ser ju ut som ett semesterparadis!
    Antibe - Sörmland, fortsatt 10 grader upp.
    Ser helst att du skriver totaltiden sist.
    Alltså.
    21km / 4:39 / 1:37:30
    181 / 165

    SvaraRadera
  2. Semesterparadis är ju en paradox eftersom det inte kan finnas turister i ett paradis. :)


    Okej, jag ändrar tidsangivelsen.

    SvaraRadera