söndag 3 oktober 2010

Eljusspår



Var ute på Hellas igår och tog en promenad till Björkhagen. Noterade att det finns en del riktigt fina eljusspår där ute! Eventuellt något för en ny Marathonsatsning i februari. Har spelat en del fotboll på sistonde, men inget regelrätt springande sedan 9 september. Då var jag ute kl 7 på morgonen och mötte Magnus Härenstam på Långholmen, han såg väldigt stor ut på långt håll. Behöver dock ett mål för att ta mig ut och springa... Skulle ju kunna vara att INTE gå upp till 73 kg igen, så länge jag håller mig under 70 har jag ett hyfsat utgångsläge för en ny marathonsatsning.

Någon annan som funderar på Sthlm Marathon 2011?

1 kommentar:

  1. Prova milrundan där ute, den är jävligt jobbig.

    Inte bestämt mig angående Sthlm 2011. Berlin kanske?

    SvaraRadera