måndag 4 oktober 2010

Courir pour une fleur

Mannen i blått spurtade förbi mig kom på 100:e plats, merde! Jag försökte förgäves springa om. Var en underhållande spurt ändå.



Målet var att hålla 4:20 och det gick ju bra. Tyvärr hade de ingen nettotid i den här tävligen, tur att jag inte visste det vid starten, då hade jag säkert börjat klättra på folk... Mycket fin runda med några rejäla backar. Start redan 10:00, känns skönt att ha "tränat" på att starta tidigt med tanke på att Nice-Cannes-maran börjar 8:00. Lustigt nog sprang jag bara 19,85km enligt garmin så jag måste ha skurit kurvorna exceptionellt bra... ;)

Nettotid: 1:24:19
20km / 4:15
185 / 173

Officiell tid: 1:25:14, placering 101 av 1381.

2 kommentarer:

  1. Fan vad häftigt! Några pb? Har du hittat nån löpklubb att springa med?

    SvaraRadera
  2. Det här var iallafall PB på 20km. Finns en löpklubb i Antibes som jag funderar på att prova. Men än så länge har jag kört solo.

    SvaraRadera