onsdag 15 september 2010

Hurra, jag har hittat en skog!


Bra skog med mycket kringelkrokstigar, finns en del branta backar också, bra för snart borde jag nog köra lite backträning. Finns en parkering inne i skogen, fick känslan av att ganska många tog bilen till skogen för att springa där. Okej, jag kan ju inte veta var de bor men löpare kan väl fan ta och springa till skogen, bah! Finns också lite bra gräsytor för kortare intervaller. Bra skog helt enkelt.

11 km / 4:29
182 / 167

Anmälde mig förresten till ett 10k-lopp i Cannes i helgen via jobbets "atletklubb", dock oklart om jag ska vara med där, dels lite lat, har för mig att det började ganska tidigt och ja...det är nog mest latheten som är dilemmat, så vi får se... ;)


1 kommentar:

  1. Lycka till! Cannes är hyfsat platt så jag tror på en 38 tid!

    SvaraRadera