söndag 8 april 2012

Pådiöm

Tacktal efter det helt fantastiskt arrangerade lagmarathonet. Tack Fayences borgmästare och kanske vaktmästare och några till.

Inte varje dag man får stå på ett podium. 3:e plats i lagmarathon de Côte d'Azur. Okej vi låtsas att alla de bästa var med. Tror att mina 7.2km som gick på 27:14 till och med var i lite lägre fart än förra gången då jag sprang en 10km-sträcka. Får skylla på värme och för mycket mat i magen. Trots att jag sprang sista sträckan ca 11:20 var jag fortfarande proppmätt från frukosten ca 6:30...Men skit samma, jag fick ju stå på podium och höra mitt namn som Karrlöö Focköö le suédois, made my day.


2 kommentarer:

  1. Haha, fan va coolt.
    Det här hade jag helt missat. Sånt här du ska ha Facebook till!
    Nåja. Snygg bild! Du ser glad och generad ut! Han vid micken ser ju väldigt van ut...

    SvaraRadera
  2. Jag tror jag blev lite generad av att han pratade så länge... :)

    SvaraRadera