fredag 26 november 2010

Snett


Kör på med lite speed inför söndagens 10k-lopp. Sprang lite fartlek igår med 3 snabba km. Ser ut som att jag sprang lite snett. Försökte slå 1000m-rekord men det blev bara 3:20, tror jag har sprungit snabbare en gång i Årstaviken.

8 km / 4:19
192 / 168

Kommer inte sätta igång med marathonträning på ett tag, ska fundera lite. Men senast 12 veckor innan Sthlm maratathon kommer jag sätta igång. Men jag kommer ju träna fram tills dess bara att jag inte kommer kalla det "Sthlm marathon-träning" i mitt eget huvud.

Fick mail från marathon.se där det står om deras träningsprogram. Tycker deras program är helt okej även om jag tycker de är för snälla, men det är ju individuellt såklart. Däremot blir jag lite misstänksam när ordet "förstklassig" återkommer inte mindre än NIO gånger i mailet som ska sälja deras träningsprogram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar