onsdag 24 november 2010

Post marathon

Legat lite lågt efter maran. Sprang iofs dagen efter, dvs förra måndagen tillsammans med David då det började monsunregna och åska på vägen hem och jag tyckte inte ens jag han räkna till 0,3 förrän åskknallen kom efter blixten. Ryckte flera gånger till av ljudet som om min sista stund vore kommen.

Igår blev det en liten upptakt inför söndagens 10km-lopp i Grasse. Var först på puben och såg Marseille och drack två små öl, inget som påverkar löpningen. Sen körde jag lite kort på banan. Hade egentligen velat springa lite mer på sistone men eftersom jag inte haft någon el har det tagit emot lite att behöva duscha kallt, vekt jag vet...

1 kommentar:

  1. Hur är publivet i Antibes?
    Rövin med cola precis som i Montpielle?
    Jag har inte sprungit nåt för det har varit snö ute, rätt vekt.

    SvaraRadera