tisdag 5 februari 2013

Batchar

Har inte blivit så mycket löpning på sistone men däremot har jag anmält mig till ytterligare två lopp:

- Premiärmilen 24 mars
- Blodomloppet 4 juni, 18:30 på en tisdag! Passar bra att jag jobbar vid Stadion efter som det är på Djurgården. Är inte alla förutom Midnattsloppet det?

Anmälde mig först till Blodomloppet eftersom det är seedningslopp till Lidingö. Om jag springer på 38 min där kan jag få starta i startgrupp 1B. Kanske inte asviktigt, men kul att ha möjligheten att seeda sig. Och kul att ha en plan.

Premiärmilen är mest för att komma igång till blodomloppet. Så en trestegsraket.


2 kommentarer:

  1. Du måste träna om du ska springa på 38 minuter.

    SvaraRadera
  2. Har faktiskt nästan glömt bort den biten. För övrigt siktar jag på 40 på Premiärmilen. Måste börja träna lite nu alltså. Tack för påminnelsen, på riktigt!

    SvaraRadera