söndag 24 februari 2013

Plan för mars

Idag blev det februaris sjätte pass. Får jag skylla på pågående flytt och andra tidstjuvar som strul med ej längre triple-A-klassade länders skattemyndigheter?

Nu har jag iallafall bestämt att Premiärmilen måste springas på sub 40. Annars kan jag lika gärna skita i det.

Har även en vision om att mars ska bli en transportlöparmånad. Målet är att springa 8 gånger till jobbet denna månad. Då är det lika bra att springa hem också, lättare logistik så.

Idag sprang jag 3 km i tänkt Premiärmil-fart. Dvs 4:00. Nästa helg kör jag 4km. Helt vattentät plan.


2 kommentarer:

  1. Min erfarenhet av att gjort denna gång är att man nästan MÅSTE springa fram och tillbaka. Annars riskerar man att bli utan jacka på vägen hem eller till jobbet.

    SvaraRadera
  2. Precis, gjorde detta några gånger i Antibes, då sprang jag också båda sträckorna.

    SvaraRadera