onsdag 30 januari 2013

Lidingö!

Men nu jävlar, har jag anmält mig till Lidingöloppet! Har funderat ganska länge på om jag ska göra det och igår kväll mailade jag och frågade om Stockholm marathon 2011 är en giltig seedningsreferens. Svar ja och därmed anmälde jag mig.

Av någon lustig anledning är det bara några få utvalda lopp som gäller för seedning. Bland annat blodomloppet i juni. Säkert ett lopp där det är svårt att få en bra tid för det är väl sån där mysighetstävling där de flesta går?

Kanske anmäler mig till den också, för lite extra seedning. Får se om det behövs.

Lidingöträningen får väl dra igång 2013-07-15...ungefär...

1 kommentar:

  1. 2013-07-15 är ju dagen för Victorialoppet, slump kanske.

    Minns när jag sprang 2011. Det var ganska lätt men det hade varit ganska lätt att göra det jobbigt.

    SvaraRadera