söndag 13 januari 2013

Solsidan

För att citera mig själv, i dag var det patetiskt mycket folk ute och gick på Årstavikens solsida. Passade ganska bra att köra intervaller då: 10x400m / 200m. Det är inte så trångt som det ser ut, det finns egentligen 20 cm mer mellanrum mellan två personer om man räknar bort dunet. 

Nytt år och bort med all fransk skit. Nu SportTracks på svenska med fina enheter som skålpund. Men till slut blev det engelska istället. Så fort jag hittar ett språk med kortare ord för pace så byter jag till det. 



Snittade mina fyrahundringar på 4:15-fart. Detta är en comeback. Kört 3 pass hittils i år.

2 kommentarer:

  1. Skålpund, hahaha!
    Du måste visa mig igen hur man byter till km/h.

    Och Linnea då alltså... nästa säsong är väl nu?

    SvaraRadera
  2. Hmmm, km/h istället för min/km? Har inte gjort nån inställning aktivt, återkommer om jag vet hur man gör det med flit.

    Nästa säsong är ju aldrig nu liksom ;)

    SvaraRadera