fredag 28 september 2012

Ulf

Passar på att träna hårt den här veckan när jag fortfarande inte jobbar. Idag 4x1000m / 1'40'' vila. Ganska många debila cyklister att tampas med innan jag kom ut på grönbete i Hammarby/Sickla. Tänk att samtliga cyklar omkring med en gloria på huvudet men alltid saknar folkvett, kan bli en insändare till Årstanytt av detta.  Nåväl. Det var kul att springa. Jag tycker det är kul att springa intervaller ensam. Det finns ju de som inte tycker det, konstigt. Sprang i en ganska kuperad bana. Spurtade på ganska bra i nerförsbackarna så där så att hela jag skakade och det riktigt kändes i svanken, fick en hundring på 14 sekunder enligt Highscore. Annars snittade jag 3:53-fart. 

Det finns ju något intervallpass som heter Olga. Så jag brukar också ge mina intervallpass olika namn. Det här passet hette Ulf. 

1 kommentar:

  1. Hej Ulf. 14 SEKUNDER på 100. Du springer ju snabbare än cyklarna. Spring på dom nästa gång!

    SvaraRadera