måndag 6 februari 2012

Sämste svensk

Som framgår av bilden från Monaco-athlétisme så var inte trafiken mellan Nice och Monaco avspärrad. Tyvärr ingen löpare i bild. Cyklisterna på bilden hade ingenting med tävlingen att göra, de var bara ute och cyklade.

Körde en icke kontrollmätt halvmarathon igår. 20,8km! Nice - Monaco. Vad finns det mer att säga an det som redan står skrivet. Jag kom 67:a och bäste svensk blev veteranen Fredrik Arthursson från järfälla. 30:e plats på tiden 1:21:27. Grattis Fredrik.

Kul lopp. Inte så platt, och jag tog det lite lugnt i början, lite lat, så inga tider att berätta om när man blir gammal.

2 kommentarer:

  1. Vad är nästa mål nudå? Cykellopp, Vätternrundan 2013?
    Midnattsloppet i höst kanske?

    SvaraRadera
  2. Hade tänkt springa 10km i Cannes idag men jag var lite förkyld. Hade kört om det varit halvmara men på 10k vill man ju inte chansa.
    Det var synd för jag hade tänkt slå rekord, var i bra form, slog bland annat 1000m-rekord på intervallträning för några veckor sen. 3:10 gick väl den tusingen på. Just nu har jag inte ett enda mål, får hitt' på nåt.

    SvaraRadera