måndag 27 juni 2011

Oklara mål


Efter en svensk midsommar i Antibes där snapsen flödade och man inte ville vara oartig och tacka nej (inte ens till grappa) blev helgen inte så sportig som jag hade tänkt mig. Detta tog jag dock igen genom att börja veckan med lunchfotboll (comeback efter att inte velat köra för nära innan maran) och sen köra den vanliga cap-rundan på kvällen.

10km / 4:40
181 / 163

Kan ju inte bara springa 10km i exakt samma tempo i all oändlighet, nu måste jag ha lite fantasi. Så nu ska jag lära mig simma. Har köpt såna tajta badbyxor som man måste ha på franska kommunala badhus. Längre simning i havet kan tydligen vara klurigt då det dyker upp brännmaneter när det är varmt (meduse på franska).

2 kommentarer:

  1. Haha, fin midsommarstång. Och snygg pikétröja. (Det ena påståendet var lite ironiskt)

    SvaraRadera
  2. Hmmm... måste väl var det om stången som var ironi? Min piké är ju fantastiskt fin, särskilt i kombination till mina funktionella pösiga badbyxor.

    SvaraRadera