tisdag 14 december 2010

Icebraker


Jobbar i ett team på 15 personer och det är kutym att bjuda på pain au chocolat ibland. T.ex om man fyller år eller jobbat 12 månader på firman. Idag blev det en helt otrolig krock då tre personer tog med sig och jag blev följaktligen tvungen att äta 3 pain au chocolat. Vad vill jag ha sagt med det här, jo, jag kände nyss när jag tog av mig Icebrakertröjan att den var lite svår att få av. Icebraker merinoulltröja alltså. Det här var egenligen bara en produktplacering för Icebraker, fantastiska underställ i ren merinoull.

Eftersom jag "tränar inför" en platt 10km-tävling nu så kan jag lika gärna köra på på bana. Blev 8km idag varav snabbaste 5km på 21:00. Mycket snabba löpare på banan idag, kändes lite gammal hederlig plågsam vinterträning, även fast det inte är så kallt så är det ändå vinter för dem... ;) Men ändå, 6 °C och en ganska elak havsbris...





1 kommentar:

  1. Jag trodde det var en Icebreaker att ha med sig pain au chocolat - så att man hade något att prata om.

    SvaraRadera